Dana 29. i 30. kolovoza 2024., na Fakultetu primijenjene matematike i informatike Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, održan je 5. znanstveno-stručni skup „Inovativna nastava matematike“. Ovaj skup, koji se u kontinuitetu, počevši od 2016., održava svake druge godine, organiziraju Fakultet primijenjene matematike i informatike i Udruga matematičara Osijek, uz podršku Agencije za odgoj i obrazovanje.
Cilj skupa je predstaviti suvremene metodičke pristupe poučavanju matematike, intenzivirati suradnju nastavnika matematike unutar Republike Hrvatske, kao i povezivanje sa znanstvenom zajednicom, kako bi se potaknuo razvoj modernih metoda poučavanja i podržao proces popularizacije matematike.
Ovogodišnji skup okupio je oko 350 osnovnoškolskih, srednjoškolskih i sveučilišnih nastavnika matematike iz cijele Hrvatske. Po prvi put, skup je ugostio i inozemne sudionike iz Austrije i Bosne i Hercegovine, čime se polako šire granice njegovog djelovanja. Sedam pozvanih predavača predstavilo je inovativne pristupe i osobna iskustva u poučavanju matematike, ističući izazove koje donose nove tehnologije, ali i važnost klasičnih metoda. Skup je također obuhvatio usporedbu klasične nastave obogaćene digitalnim sadržajima s novim mogućnostima koje donosi umjetna inteligencija, te analizirao prednosti, nedostatke i posljedice pretjerane upotrebe i dostupnosti umjetne inteligencije u obrazovanju.
U poslijepodnevnim sekcijama održano je 32 kratka predavanja i 27 radionica koje su vodili osnovnoškolski, srednjoškolski i sveučilišni nastavnici – stručnjaci koji svakodnevno sudjeluju u nastavi matematike i suočavaju se s metodičkim izazovima poučavanja. Skup „Inovativna nastava matematike“ još je jednom pokazao važnost kontinuiranog profesionalnog razvoja i razmjene ideja među nastavnicima. Raznovrsni sadržaji i aktivna participacija sudionika potvrdili su potrebu za daljnjim unapređenjem nastave matematike kroz inovativne i prilagodljive metode. Zaključci skupa bit će korisni ne samo za unapređenje prakse u učionicama, već i za oblikovanje budućih obrazovnih strategija